25 Ağustos 2013 Pazar

Canım güzel NEUTROGENA Göz Makyaj Temizleyicim :))

Merhabalar :)

Senelerdir lens kullanan biri olarak, göz makyajı temizliği konusunda açıkçası bayağı dertliydim..
Bilinçsiz bir süre su-sabun ikilisi ya da elime ne krem geçerse onunla temizlik yaptım:))

Daha sonra bir süre, tavsiye üzerine, Dalin bebe şampuanıyla haşır neşir olduk ;) Malum, göz yakmıyor ya ;) O macera da çok sürmedi çünkü göz çevrem kuruyup kızarıyordu..

Akabinde RoC Hydra+Cleansing Care 3-in-1Makyaj Temizleyici Bakım kullandım ki her ne kadar cildimde yağlanma vs yapmasa da, ürün skalasında zamanının iyi ürünlerinden olsa da tam bir temizleme elde edemediğimi şimdi farkediyorum.. Ovalamadan dolayı yine göz çevrem kızarıyordu ve azıcık gözüme kaçsa yakıyordu..
400 ml'lik boyundan 3 şişe kadar kullandıktan sonra fiyatı ağır geldi..


O arada waterproof rimellerle ilişkim başlamıştı ve gidip L'oreal'in suya dayanıklı göz makyaj temizleyicisini aldım. Asıl kıyamet burada koptu! Kirpiklerim yolunuyor, göz çevrem kıpkırmızı oluyor, gözlerim yanıyordu.. Yarısına gelmeden çöpe gitti..:((

"Haydi" dedim "bir de Nivea'yı deneyelim!".. Ne büyük hevesle Migros kampanyasından aldığım  beyaz, süt görünümlü suya dayanıklı göz makyajı temizleyicisi ne de mavi çift etkili temizleyici dertlerime derman olmadı.. Diğerlerinden daha iyi çalıştılar belki ama her kullanışımda yine yanma, yine batma, yine kızarıklıklar, yoluk kirpikler...Bir de her sabah yasyağlı bir göz çevresiyle uyanmak nasıl berbat anlatamam!! Hormonal sebeplerle yağlıya dönük, sivilceye çok kolay "hoşgeldin!" diyen karma cildim varken bir de göz çevresindeki yağın etkilerini siz düşünün!!

Üstüne üstlük, bazı sabahlar gözlerim o kadar acıyordu ki meğerse göz pınarlarıma simli far kalıntıları doluyormuş.. :(((

Enn sonundaaaa, o blog senin bu blog benim dolaşırken farkettim ki herkes Neutrogena'nın göz makyaj temizleyicisini öve öve bitiremiyor; ben de denemeye karar verdim :)

Bu bebek bu konuda şimdiye kadar kullandığım en güzel ürün!!! :)




Alalı 1 ay olmadı, fotoğrafta yarısı bitmiş gibi görünüyor ama değil:)) Az az kullanmak yetiyor; ben bir kısmını annemlerde eski Nivea şişesine aktardım ki onlarda kaldığımda hazır beni beklesin :)) 


Çok fazla uğraşmadan, azıcık ama sertçe çalkalama ile kullanıma hazır hale geliyor.. Makyaj pamuğunu (Benri sen çok yaşa) ağzına bastırıp bir ters-yüz ettim mi tek gözü gayet güzel temizliyor! Yani "effective" :))


Bu yolculukta, dediğim gibi kirpiklerim de bayağı hasarlandığından, dolgun/uzun göstereceğim derken bazen 2 farklı rimelden yararlandığım da oluyordu.. Halen de tam düzelme sağlayamadım ama yine de artık kopan, yolunan, paralanan kirpik yok:))) 

Öyle "pamuğa dökün, kirpiklere bastırıp bekletin" derdi de yok.. Gözler temiz mi? Evet temiz:)

Yanma ve deride kızarma/tahriş yok:) "Ilık suyla durulayın" diyor ya, o su gözüme kaçsa bile yakmıyor:) Yani gayet "gentle" :))

Sabah kalkınca vıcık vıcık olmuş göz çevresi de yok.. Ne diyor şişede:"No oily residue", evet aynen öyle:)

Hâlâ denemeyen varsa bayıla bayıla tavsiyemdir ;))

Bundan daha iyisi de varsa denemeye hazırım, tek yapmanız gereken söylemek:)

Herkese sevgiler, iyi pazarlar :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder