30 Ağustos 2013 Cuma

Flormar Nail Enamel Dryer Sprey mi Essence Quick Dry Top Coat mu? :/

Koşturmacalı geçen bir günün akşamında boş kalınca "Haydi" dedim "bu sefer tırnaklarıma french yapayım, bayağıdır yapmadım"..

Benim için "french manicure"ün başrol oyuncuları,  Flormar 310 ve 319:)) Ancak tırnak ucuna bir türlü istediği geçişi yapmayı beceremeyen ben, 310'dan vazgeçip kendime bir kalem edinmiştim.. 

Kalem ne yazıkki şu an bulunduğum yerde mevcut değil ve evde varken yeni bir tane almak yerine 310'a talim etmeyi uygun gördüm.



Kuzenim Levent'e "Akşam gelirken bir paket demlik poşeti çay, bir cola, bir de en yakın Watson's'tan Flormar 310 ve 319 alıver, sen görevlilere söyle onlar anlar" dedim:) 
























Neyse, gelelim asıl konuya: Oturdum, gayet hızlı ve kendimce kusursuz sayılabilecek şekilde frenchi yaptım.. :)

Tam şahsımı tebrik edecektim kiii "Amanın dry top coat sürelimmm çabuk kurusun" fikri aklıma geldi ve derdim buradan sonra başladı ..









Oje kurutucu olarak da yine kendi evimde 1 senedir büyük boyundan Flormar Nail Enamel Dryer sprey kullanıyordum ama ne yazıkki yanımda değil.. :/



Hem ucuz hem minik hem de madem çok bahsi geçerken denemek için ideal zaman diyerek Gratis'ten  de Essence Quick Dry Top Coat almıştım..

Keşke almasaymışım!!!

Küçük boyundan yine Flormar sprey alsam daha iyiymiş..

Öncelikle bu kurutucunun tam sürülme zamanı nedir? Üzerinde "instructions" niyetine hiçbir şey yazmıyor.. Kendi kendime takıldım ben de..




Ojeyi 2 kat sürdükten sonra uygulayayım dedim ancak 319umu yol yol yaptı, o güzelim tazecik rakı beyazı ojem dalga dalga oldu..

1-2 tırnağımı sırf Essence yüzünden yaklaşık 3 kere falan sil baştan yapmak zorunda kaldım!

Flormar oje kurutucu spreyin gözünü seveyim..En sıkışık zamanda bile kırmızı ojeyi 2 kat sür, 1 dk bekle, sık, bekle çık git ya da hatta gece git yat durumu var... Hatta (bilmem size olur mu) tam ojeyi sürersiniz, ya burnunuz ya başınız kaşınır; Flormar sıktınızsa kaşıyın gitsin ;))

Essence quick dry top coatla ise sanki ojenin kuruma süresi aynı kaldı ya da belki daha uzadı gibi geldi bana..

Bitene kadar kullanmayı deneyeceğim ama bir daha alacağımı sanmıyorum..

Herkese sevgiler :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder