30 Haziran 2013 Pazar

"keyif olsun: Çekiliş Var !!!"

keyif olsun: Çekiliş Var !!!


Herkese Merhaba !

Ne zamandır çekiliş yapmak istiyordum, fakat alışveriş fırsatım olmamıştı.
Yaz geldi, güneş koruyucu ve nemlendirici gerekiyor.
Eee, bir de çok terliyoruz, deodorantlar çabucak bitiyor.
Bu alışverişi yaparken aldıklarımı sizlerle de paylaşmak istedim.
Ve de 3 kişiyi mutlu etmek istedim.
İşte aldıklarım.


Reivoll vücut nemlendiriciyi sürekli kullanıyorum. Her türlü cilt türüne uygun. Aloe Vera ve E vitamini içeriyor.
Cildi yumuşacık yapıyor.
Summersun güneş koruyucu da E vitamini içeriyor. Cildin erken yaşlanmasını engelliyor. Hem yüze hem de vücuda sürülebiliyor. 30 Faktör.
8x4 ü zaten biliyorsunuzdur.

3 kişiye nasıl mı dağıtacağım?
 İşte böyle.






İlk kişiye nemlendirici (500 ml) ve 8x4 soft kiss
İkinciye summersun güneş koruyucu (200 ml) ve 8x4 heavenly
üçüncüye summersun güneş koruyucu (200 ml) ve 8x4 soft kiss

Ayrıca kargo da benden.


Gelelim katılma koşullarına.

- Bloğumu takip etmeniz.
- Bloğunuzda toplu görseliyle birlikte çekilişi duyurmanız
- Facebook sayfamı beğenmeniz
https://www.facebook.com/pages/El-%C4%B0%C5%9Fleri-ve-Dekorasyon/565815846770768?ref=tn_tnmn (+1 katılım hakkı)
- Bloglovin ile izlemeniz
- Bu postun altına paylaşım linkleriyle birlikte yorum bırakmanız (lütfen mail adresinizi de yazın)

Bu kadarcık.
Son katılım 10 Temmuz.
Kazananları 11 temmuzda  random.org ile belirleyeceğim.

Katılımınız için şimdiden teşekkür ediyorum.

Herkese bol şans :)







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder