20 Mayıs 2013 Pazartesi

trend sokagı: Yeni Hediye Çekilişi

trend sokagı: Yeni Hediye Çekilişi:

Yeni Hediye Çekilişi

Herkese uzun bir aradan sonra merhaba:) bu ara çok çok yoğunum bloğa hiç vakit ayıramıyorum malesef Temmuz'a kadar ne yazıkki böyle olacak:( malum KPSS derdi var!
Uzun zamandır yapmayı düşündüğüm bir çekiliş vardı ve ürünleri tamamlayınca sonunda bu yazıyı girebildim:)
Hediye çekilişim benim severek kullandığım ürünlerden oluşuyor:)bakalım neler varmış:
1-The Balm Nude Tude Palet
2- The Balm Shelter Renkli Nenmlendirici-Medium
3- The Balm Tıme Balm Primer
4- Real Techniques Blush Brush
5- Rimmel London Stay Matte Pudra-05 rengi
6- Maybelline Falsies Mascara-Black
7- Maybelline Color Tattoo Pink Gold

Bu ürünleri kazanmak için yapmanız gerekenler:
-adsız yorum bırakmayın
-herhangi bir sosyal paylaşım platformunda çekilişimi paylaşın ve yorum kısmına linkini ekleyin (paylaşım yapmayanları maalesef kabul edemeyeceğim. Diğer çekilişlerimde hiçbir şartım yoktu, bu da bu çekilişin tek şartcığı:))
-yorumlarınıza mutlaka mail adreslerinizi yazın
- son olarak bloğumda ilgili fikir ve önerilerinizi de yazarsanız çok sevinirim.
Çekilişi ne zaman sonlandıracağıma karar vermedim. Başlık kısmında KAPANDI yazana kadar katılabilirsiniz.
Sonuç random.org ile belirlenecek. Herkese bol şanslar diliyorum:))

1 yorum:

  1. güzelmiş
    belki geçen gün aradığını aşağıdaki blogta bulabilirsin.
    http://begenpaylaskazan.blogspot.com/
    sevgiler

    YanıtlaSil